Iskažite nam svoje povjerenje i organizaciju svojih važnih poslovnih i privatnih događaja prepustite našem stručnom osoblju. Suvremeno poslovanje zahtjeva i visoke standarde poslovnog okruženja. Hotel Mepas vam stoga u svom Kongresnom centru na šestom katu nudi sve na jednom mjestu. Izuzetno smo posvećeni filozofiji spajanja posla i užitka.
Sukladno Vašim željama, u Banket dvorani Hotela Mepas, u intimnom i udobnom okruženju, možemo organizirati ručak ili večeru za Vas i Vaše poslovne partnere. U „Poslovnoj zoni“ na Recepciji Hotela, dostupni su vam računalo i pisač, fotokopirni aparat, telefon, telefaks, kao i profesionalna tehnička podrška.
Središnji dio Kongresnog centra Hotela Mepas, smještenog na šestom katu, čini konferencijska dvorana „Queen“ kapaciteta do 700 mjesta, koja je djeljiva u dvije manje dvorane. Konferencijska dvorana je opremljena s najsuvremenijom audio i video opremom. Iz konferencijske dvorane se, na pripadajućoj otvorenoj terasi, pruža pogled na zadivljujuću panoramu Mostara. Terasa tako predstavlja idealno mjesto za organizaciju banketa na svježem zraku. Mogućnosti dvorane „Queen“ su beskonačne, a ista se priprema i uređuje u skladu sa vašim potrebama.
Smještena u Kongresnom centru Hotela Mepas na šestom katu. Kapaciteta do 200 mjesta. Polivalentna dvorana Princess je prigodna za održavanje različitih seminara, okruglih stolova, radionica i sl.
Smještena u Kongresnom centru Hotela Mepas na šestom katu. Kapaciteta do 22 mjesta. Dvorana Lady je prigodna za održavanje različitih sastanaka, radionica i sl.
Naši djelatnici su tu da Vas upute kako bi Vaš boravak kod nas bio što ugodniji.
Nazovite : +387 (0)36 382 000
[email protected] Pon – Ned 00:00-24:00